Ännu en..

Ännu en tråkig dag, 8 timmars plugg igen framför datorn i skolan för den här jäääkla hemtentan. Kan erkänna att det går framåt, men jag oooorkar inte!!!
En glad nyhet fick jag dock idag framåt sådär 11 tiden, jag klarade både psykiatri och neuropsykiatri tentorna!!!! Sjukt underbart. Var lite orolig för neuro, men fick visst full poäng.haha.

Åkte sedan hem vid 5 tiden för att ringa föräldrarna för den goda nyheten och för att laga lite mat. Gjorde en otroligt god rätt, är att rekommenderas. Kyckling inlindat i parmaskinka, med en god sås gjord av grädde,balsamvinäger,kalvfond,vitlök och oregano. Till det gjorde jag grönsaker blandat med coscos. Otroligt lätt och gott:)

Ikväll var det även första träningen efter 1 månads uppehåll. Har en ny tränare här nere i Lundalaget, och han är verkligen toppen! Sjukt positiv och har många bra framtida planer. Har redan hemläxa, genom att varje dag ha ett litet styrkepass! haha. Hur detta nu ska kunna gå att motiveras till! Så nu blir det hård träning tills seriern drar igång eftersom hans målsättning redan är att komma i övre halvan :)

Imorgon åker jag hemåt mot Halmstad, dock inte förrän 17 tiden. Ska först sitta i skolan och förhoppningsvis göra klart tentan så att den blir klar! Sen på fredag blir det träff med Liis, som snart åker ifrån mig på obestämd tid!! Tycker inte om detta! tillbaka sedan till Lund på lördag för att bossa på Mein hut på Hallands!!

-Sabina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0