OTIPM

Sitter här i sängen med kopp kaffe i handen och skriver det sista på inlämningsuppgiften. Den var faktiskt svårare än vad jag hade trott, eftersom arbetsprocessen(OTIPM) är så svår formulerad. Nu hoppas jag bara att de kommer förstå min förklaring, som jag inte riktigt är nöjd med. Men men, om ni är intresserade om vad jag håller på med så sök efter OTIPM på google och försök formulera det själv så ska ni få se. Jaja, jag är inte bitter inte!

Ska iväg snart till skolan för basgruppsmöte. Har inte lagt ner så mycket tid på det, men jag kan nog komma med i diskussionen än då, brukar vara bra på det! :) Sedan kommer pappa med sin vän som ska fixa min diskmaskin så att jag slipper diska för hand. Får la gå och köpa något att fika till de, eller så kränger vi några pizzor till lunch.

Efter den här dagen, har jag nästan inget att göra förutom att opponera på en medstudents arbete. Men det kommer gå snabbt, är ju trots allt Valles arbete. Inte mycket fel där inte, hoppas jag :)

Skulle egentligen spelat två matcher denna helg, men sen helt plötsligt gick det från 2 till noll. Men nu blir det match ändå på fredag mot Olympic, är tydligen en såndär hatmatch, så jag får väl ta ut min aggresivitet på planen. Kan bli ruggigt bra på det ibland, ni som alltid ser mig som en glad människa med alltid humöret på topp borde kolla en match när jag spelar. och speciellt om det är en såndär hatmatch.

Dags att bege sig!


-Sabina-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0