Bag-in-a-bag

Valborg! Säger bara såhär, har aldrig varit med om något liknande! Helt sjukt och en underbart rolig dag!

B for a bag B for a bag, B for a bag-in-a-bag...nananana..it's a bag in bag,it's a bag in bag! haha

Är helt slut nu efter denna helg. Blev vinst med Ois i lördags, 2-0. Sen blev det vilostund i soffan hemma i Halmstad för att bli väckt av kusin Einar. Han har lärt sig att cykla nu utan stödhjul, så duktigt! Glömde ju tyvärr de coola spider-man solglasögonen i Lund, så de får han en annan gång. Sen på kvällen kom mormor och morfar över för att äta pappas a la planka. Mumms! Sen blev det mys med Frida och Lollo framför en film:)

Söndag fick bli min sova ut dag, underbart! Sen var det fika hemma hos Malin med henne,Frida och Elin. Det bjöds på chokladpudding med hallon och grädde. Blev mycket prat och hejjande på Drott. Sen var det dags för Candies promenad, har alltid en promenad med henne minst en timme vid havet när jag är i Halmstad. Saknar verkligen det i Lund. Söndagkvällen spenderades med att träffa Fia och Heidi :) Där blev det pizza,godis,läsk, film och en massa mys med valparna. Var verkligen kul att se Heidi igen, saknat dig gumman!

Idag blir det intervju med arbetsterapeuten som jag praktiserade hos, sedan plugg och träning.

Imorgon sticker jag tillbaka till Lund!

Jaha, detvar nog allt.

-Sabina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0