Tillbaka tlll verkligheten

Tillbaka till verkligheten kan man verkligen säga! Usch fy skam för detta väder..kom hem igår till regn och slask och idag när jkag skulle cykla till skolan piskade snön mig i ansiktet och blåsten gjorde så att jag nästan trillade!

Men ha iaf haft det underbart i Teneriffa, sol varje dag och en otrolig värme..lördag kväll var det hela 25 grader hela natten :) På dagarna låg det mellan 23-27 grader, så jag ska inte klaga :) Vill ni ha mer info om resan får ni faktiskt fråga mig för jag orkar inte skriva ner exakt vad jag gjorde.

Idag hade vi HLR lektion, var trevligt att hångla lite med MINIANNE..så nu kan jag rädda era lliv om det händer er något..Känns tryggt va? ;)

Längtar som tusan just nu efter träningen ikväll.. att man alltid ska behöva sitta vänta på något roligt!

Jaja!

-Sabina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0