buhuu

Solen har strålat hela dagen och värmen har kommit till söder. Och här sitter jag inne i min lilla lägenhet och är sjuk. Öppnade precis fönstret och började tänka på att vad skönt det hade varit att sitta och grilla med vännerna just nu! Men nej! Jag hoppas att jag blir frisk imorgon, för då är det sista dagen i skolan och mitt godkännande för denna kurs hänger på hur jag presterar imorgon. Kvällen ska sedan spenderas med firande tillsammans med kurskamraterna i Malmö med grill,volleyboll och chill. Helt underbart! Hoppas, hopppas verkligen jag mår bra imorgon.

Har även suttit och gjort en analys på 2 sidor idag som ska redovisas imorgon. Trodde först att det skulle vara svårt att få ihop det, men tills sist var mitt stora problem att allt jag vill ha med inte fick plats på 2 sidor som är max gränsen. Men jaja..får väl snacka mig till det. Att diskutera och prata är en av mina fina egenskaper :)

På fredag är det äntligen sommarlov!!!!!

-Sabina-

Kommentarer
Postat av: heidi

KRYA PÅ DIG <3

2010-06-05 @ 02:32:24
URL: http://hajdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0