rullstolsburen

Idag har vi provat olika rullstolar i olika miljöer, tillängligheten och användbarhet...helt otroligt att man inte är upppmärksam ibland, de här problemen som finns överallt som man inte märker av. Snövallar som vi enkelt kliver över skapar stora problem för en rullstolsburen, vad gör man om man fastnar där i snön, ropar på hjälp?
Väldigt intressant och man känner en stor vilja att hjälpa till. Vad kan jag göra som underlättar för alla?



Avsluta med Hannas underbara ord till mig..

Jag och Hanna promenerar från skolan till centralen.

Hanna: Det var ju iaf bra att du slapp gå själv:)
Jag: Ja absolut  (tänker på att det ä roliga att ha någon att prata med)
Hanna: Ja, så att du inte blir våldtagen, för det är ju rätt kallt i snön!
Tack Hanna! ;) hahaha


Förklarar "Budgetera" för Hanna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0