Plötsliga ryck

Fick nyss ett jätte ryck(kan bero på kaffet) och bestämde mig för att göra något åt min mamma. Så jag köpte två biljetter till Whitney Houston den 8 juni. Jag vill verkligen se henne och likaså mamma. Så till min mamma som alltid ställer upp och ger mig saker hela tiden får hon nu en underbar resa tillsammans med mig i början av sommaren. Längtar redan!!!

Hatar detta pluggande..Men kan ge ett tips att dricka kaffe, kaffet ger en verkligen energi till att sitta flera timmar. Dock får man lite ont i magen efter många koppar. Det är de värt;)

-Sabina-


Kommentarer
Postat av: heidi

bra gjort!!! då kanske vi kan gå ut och äta innan? :D vad kuul!

2010-01-06 @ 20:08:29
URL: http://hajdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0