jaja..

Jag vet, det va ett tag sen jag skrev, men nu är jag tillbaka i Lund igen. Borde egentligen sitta och rååå plugga, men det är inte så lätt när lägenheten ovanför borrar i värggarna, så det får bli en liten paus vid datorn!

Sitter så skönt i soffan med mitt trådlösa tangentbord och har bildskärmen på tvn:)
Halmstad under julen har varit mysig, har varit skönt att träffa alla vänner och familj och känns fktiskt väldigt konstigt att vara i Lund igen. När man var hemma så kände man sig mer hemma än här, beror kanske på att man bott i Halmstad i över 20 år och Lund 4 månader. Och om jag inte hade haft en stoor anatomi tenta på fredag hade det nog kännts bättre att vara här. Trivs ju ändå som sagt bra här med alla nya och skolan. Hoppas att känslorna försvinner!

Dagarna i Halmstad kunde inte sluta bättre än en sjukt trevlig och mysig tjejkväll. Matlagning och spel kväll är inget man säger nej till. En hejdå och snart ses vi igen kväll, nästa gång när alla blir samlade igen blir nog inte förrän i sommar. Kommer sakna er sjukt mycket!

Denna vecka blir som sagt bara plugg eftersom på fredag är den stora dagen, sen blir det en dag vilopaus för att sedan börja plugga till nästa. Iofs är det en muntligtenta så komemr inte behövas lika mycket plugg, men ändå hela helgen. Men efter det dåå jäääklar, ingen tenta förrän i maj eller något:)

Nu blir det lite fotbad:D

-Sabina-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0