4 dagar..

Söndag.
Nu har de varit 4 sena kvällar för min del och
de sätter sina små spår. Men äasch, hade 4 underbart
roliga kvällar så:)

Vad har hänt då? joo onsdag, vin och spel med tjejerna
som slutade med att vi bakade "kladdaka" kl 3 på natten och
spelade rundpingis :)

Vaknade sedan på torsdagen bredvid Lisa och tog oss en liten sovmorgon.
sen blev det skolan i 1 timme för att fixa med nollningen.
Ska ju spexa till det lite för de på uppropet.
Så jag ska klä mig fult, trilla lite där och där
och vara allmänt töntig!! Passar va? ;)

Sen blev det möte med förmännen, eftersom jag också är
det nu, garderobsförman. Så vi fixade lite med schemat och
hängde alla galgar i rätt ordning m.m. Kvällen blev det att ta
på sig partyoutfiten igen för en kväll hos Frida för sedan
vidare till Kålles på gbg nation.

Fredag rehabträning, eller kan nästan mer säga styrketräning.
Sen gick hela eftemiddagen till att ringa runt till hela damlaget för
att få tag i en ersättae till Hallands. Till slut fick jag tag i en,fast från
herrlaget..pusst! Började sedan 18.45 och kom hem 02.40 sliten och
svettig efter att ha burit ca 250 tunga vinterjackor!!

Lördag, som skulle bli en lugn kväll blev inte riktigt så.
Inflyttningsfest stod på schemat och det var bara att ta
på sig partyoutfiten igen och bussen mot Emma och Lisa på förferre.
Vidrare på fest där det faktiskt var väldgt trevligt,
kvällen avslutades på Herkules.

Såååå!!

-Sabina-

Kommentarer
Postat av: heidi

guuud vad du verkar haft en helt underbar helg gumman.

2010-01-17 @ 19:52:19
URL: http://hajdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0