Vintersol!

Nummer 3 som jag har bestämt mig för är klart! Det blir praktik i Halmstad, så 8 mars - 25 mars blir det gratis mat:)
Får ju inte glömma att berätta om "Vintersol", det är ett rehabcenter som ligger i Teneriffa och skolan har kontakter där så att man hade kunnat få praktik där! Så i termin 4(nästa vår) har vi 5 veckors lång praktik och jag ska försöka få den i Teneriffa, har ju redan boende hos mormor och morfar såfall så blir ju inga kostnader..låter inte det underbart?? Sol och mys i 5 veckor:D

Dock skulle jag ta tag i mitt sunda liv, men det sprack lite igår när Fia,Lina och Elin var här..först blev det pizza med Fia och sen kladdkaka med glass och bär till efterrätt..Men vad gör man inte för lite gott i magen;)

Inatt sov Elin hos mig:) Hon har ju börjat sjukgymnast utb. här i Lund och går på samma skola som mig:):)

Har precis suttit och lagt in lite på vår power point presentation som vi ska ha på måndag, den är redan 60 sidor och den är inte färdig än, är nog den längsta presentationen jag har haft:S Men innan dess så blir det Halmstad till helgen, ska intervjua Eva om hennes dagliga aktiviteter m.m. Ska bli intressant:)



Liis, prinsessan och grodan är vårt;) haha

-Sabina-

Saknar er!!!


Kommentarer
Postat av: Liis

hurra hurra! Längtar redan!!

2010-02-04 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0