Teneriffa

oooh yeees!!!

Den 21 -28 feb kommer Sabina Andersson vara i soliga Teneriffa och gotta sig med sina morföräldrar! Känner verkligen att jag behöver denna resa för att få tillbaka energin, har ju inte haft nått ledigt alls sen jg började plugga..När jag var hemma i julas jobbade jag eller pluggande så då blev det verkligen ingen vila. Men nu så, trots att det bara är en vecka när jag brukar vara där 3 veckor så ska en vecka bli så jääkla underbart!

Det ändå som tar emot är att min söta underbara Heidi skulle hälsa på mig den helgen när jag ä borta, men jag hopas verkligen du har förståelse..kommer finnas fler underbara helger som vi kan umgås..lovar att ta igen det!!!

Nu kommer jag mormor!!



-Sabina-

Kommentarer
Postat av: heidi

absolut, alltid.

2010-02-14 @ 03:28:42
URL: http://hajdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0