frisk igen..

Nu är jag frisk igen och har precis slagit mig ner efter träning, dusch och mat :)
Den här veckan har det spenderats väldigt mycket tid i min lgh pga rapportskrivning och sjukdom, som för övrigt suger!

Men jag hade en helt underbar helg! Fredagen var kanske inte så rolig eftersom det var ännu en gång dags för jobb, fast denna kväll gick undan som tusan. Hade ju sällskap på jobbet av Lisa, Emma, Hanna och Valle..och även Malin stod och gav mig sällskap..Eftersom alla 5 känner mig fick de självklart gå in gratis ;)

Lördag var en underbar dag..först låg jag och sov lääänge, tittade ju faktiskt på Os invigningen så det blev en sen natt. Sen på kvällen åkte jag, Emma och Vanessa hem till Hanna i Malmö. Där lagade vi jätte god mat och tittade på melodifestivalen tillsammans med hennes pojkvän och hans kompis. Och ja Eric jag låter dina kompisar vara ;)
Hanna bjöd på sin egna speciella drink och kvällen avslutades med en timme på malmö central eftersom tåget hade tekniska problem. Men med trevligt sällskap gjorde detta inget ;)

Söndag dåjaa! Lisa var ju hemma i Lund på besök denna helg, så söndagen var min :) Lisa kommer över hit på eftermiddagen för lite kaffe, snack och nötter. Efter en stund kom även Louise över med en påse godis,mumms!Vid sex tiden begav vi oss med bussen, Louise till träning och jag och Lisa för handling av mat.
Söndagskvällen var det dags för SPA kväll;) Först lagade vi ännu en gång god mat med panacotta till efterrätt för att sedan sätta på oss ansiktsmaskerna och mysa i soffan!

Sen var det ännu en gång dags för att säga hej då till Lisa som åkte tillbaka till Linköping :(

Imorgon är det först seminarium sen tar jag tåget till Halmstad på kvällen. Är ju dags att hämta sommarkläderna och även passa på att fira mamma innan man åker till mormor, morfar & söta underbara Candie på Teneriffa!!

-Sabina-

Jag och Lisa på vår underbara nollning!

Kommentarer
Postat av: h e i d i

shit du har hunnit med bra mycket gumman! :)

2010-02-18 @ 11:31:39
URL: http://hajdan.blogg.se/
Postat av: lisa :)

saknar dig! hoppas du har det fin fint i solen!

puss

2010-02-24 @ 18:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0