home..

Trött och irriterad är jag just nu. Precis hemkommen från möte med kommunen, angående plantider under försäsongen. Jag och Johan var ju iaf absolut yngst, medelålder på sådär 50+. Även så var jag den enda tjejen. Menmen..som vanligt blir vår förening minst prioriterad trots att de skaa gå efter prioriteringslista där vi ligger före många lag i Lund. Fick iaf fall fram vad vi ville ha sagt och ett försök på att flytta andra lag så att vi iaf kan få en tid till på konstgräset. Men ibland kändes det verkligen som man högg i en sten. Så får väl se vad herr kommun kommer fram till nu innan Jul. Hoppas och håller tummarna för att slippa gruset! Tyvärr står den sena tiden kvar, 21.00-22.30 är ju inte direkt rolig, men så är det här!

Jag är även otroligt skoltrött just nu och vill egentligen bara gräva ner mig i täcket hemma i Halmstad och glömma hela höstens plugg. Snart är man den sista som lämnar Lund :(



 

-Sabina-


Kommentarer
Postat av: Liis

Du klarar detta gumman! Keep up the good work!! Skickar en bamsekram genom datorn!!

2010-12-21 @ 15:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0