fjärde advent

Fjärde advent och julen närmar sig med storsteg! Sitter fortfarande i min lägenhet i Lund och kommer inte hem för julfirande förrän den 22. Sista föreläsningen slutar 16.00 och sen hämtar pappa och brossan upp mig! Känns som man verkligen kommer vara den sista som lämnar Lund för julen och kommer vara den första tillbaka.

Heidi, Fia och Janne var precis på besök med pizza, cola och massa snack! Är alltid underbart och träffa er och snart ses vi igen :) Men känns väldigt tomt nu när de åkte, ännu några som åker hemåt.

Men ikväll ska jag trösta mig genom att umgås med de som är kvar i Lund, Lina & Tessan :) Blir först handboll, sedan film och mys. :)

Igår var det fest hos Hanna och som vanligt hade vi en underbart trevlig utekväll! Vaknade faktiskt upp utan att vara bakfull, hoppas på att det var promenadens förtjänst. (eller kanske resorb) Mer sådana kvällar! :)






-Sabina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0