Plånbok?

Efter tjat från många får jag komma tillbaka från min paus! Har inte haft ork och lust att skriva dessa veckor. Först var det praktik i tre veckor och sedan har det varit påsk. Men nu när jag är tillbaka till det vanliga livet igen för det uppdateras!

Idag har det varit plugg från 9 - 15 med lunchpaus :) Tankespridda jag glömde hela plånboken hemma i halmstad så har kört runt och parkerat bilen utan körkort och utan att betala paarkering. Lite testning, men det funkade..Inga poliskontroller och inga parkeringsavgifter. Så idag kan man kalla min dag SPARA-PENGAR-DAG! ;)
Som tur är skulle mamma ändå ner idag till skåne eftersom hon ska hämta mormor,morfar och candie på kastrup. Så jag kommer bli rik igen ikväll! Men efter funderingar så kanske man ska lämna den i halmstad och leva på det man har så är man kanske uppe i en miljon snart, vem vet! Man kan ju drömma helt enkelt.

Så nu sitter jag och väntar på mamma, får nog bli en vända till Ilva eller någon annan möbelaffär. Hoppas även på en mataffär så att man får lite gratis mat i skåpen..

Ska nog ta med en liten vila nu..blev mycket igår, först match med OIS kl 14 och sedan träning i Lund kl 20. Pussst!

-Sabina-

Kommentarer
Postat av: Liis

Yeay, Bina är tillbaka! Tur att du inte bara glömde halva plånboken! ;) Good to have you back!

2010-04-06 @ 20:45:14
Postat av: heidi

yay! Äääääääääääääääntligen. you are alive! Puss

2010-04-07 @ 00:32:03
URL: http://hajdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0