Pappa betalar.

Dumma dumma cykel. Jag cyklade i onsdags till träningen ute vid klostergården, som är andra sidan stan för mig och fick banne mig punka! Så efter ett träningspass fick jag gå med cykeln hem, tog 40 minuter. Trodde nästan det skulle ta längre tid, men hittade mina genvägar :)

Iaf, bestämde med pappa att han skulle komma ner så att jag skulle kunna lämna den där dumma cykeln till Biltema eftersom den har börjat rosta redan. Köpte cykeln för 2300 spänn i september och den har redan börjat rosta och ekrarna har gått av! Det är dålig kvalité!
Så igår fick jag fint besök av mamma och pappa. Först fick jag och pappa köra iväg med cykeln, sen försökte pappa fixa min diskmaskin som gått sönder, men kkunde inte. Så nu måste jag diska för hand också. Nu går allt sönder hos mig:( Så det fick bli tröstmat på Valvet, passade på att ta bland det dyraste såklart och det var jätte gott. Som sagt gratis är alltid gott. Så när vi sedan skulle hämta bilen för att åka hem satt det visst en lapp i fönstret, BÖTER!

Opps, glömde att vi är i en annan stad. Här måste man betala på kvällen! Så det blev en dyr kväll för pappa ;)

Idag har jag en ledig dag, underbart! Så får bli city i eftermiddag och ett snack med tränaren. Ikväll kommer faster och farbror ner från Stockholm, så de bjuder på middag i Malmö :)

-Sabina-

Kommentarer
Postat av: heidi

haha, fan vad najs med cykel babe! dåligt med rosten trotsallt. send upp den till oslo sååå kan jag mååla den i regnbågensfärger =)

2010-04-23 @ 12:55:22
URL: http://hajdan.blogg.se/
Postat av: Liis

Haha, underbart inlägg;) Ni hade ju verkligen turen med er! Men god mat fick du, inte illa det inte!! Me like ;)

2010-04-28 @ 22:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0