matchhelg.

Idag är det match nere i Skånelandet. Gick upp vid 9 för att äta en rejälfrukost och hade tänkt sova om efter det, men är rätt pigg nu så det får bli plugg. Vid 12 ska jag få i mig lite kolhydrater, pasta och köttfärssås! Ska spela på en ovanlig position(vänsterytter) idag så jag behöver verkligen så mycket energi som finns. Efter matchen blir det lagfest med herrarna, så det gäller verkligen att vinna så att det blir en trevlig kväll:)

Imorgon ska jag upp till Halmstad igen för ännu en match, den här gången med OIS mot Trönninge. För er som inte vet är jag utlånad till de och ska spela matcher när de behöver mig. Så det blir ett evigt flängande, men vad gör amn inte för den lilla bollen!

See yaa later alligator!

-Sabina-

Kommentarer
Postat av: heidi

du kommer fixa det gullet! keep up the spirit. Puss & Lyckospark

2010-04-17 @ 10:50:48
URL: http://hajdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0