Luffarslöjd

Helgens match blev tyvärr förlust..För min egen insats, gult kort och ett snyggt frisparkmål! Så leder både busligan och målligan..jaja vad gör man! Sjöbo som vi mötte är tippade etta i serien och vi är nykomlingar så är ändå nöjda med 1-3. Då sista målet gjordes vid 1 minut kvar av match. Saknade även två huvudspelare på plan så det går nog bättre nästa gång!

Idag har vi pysslat hela dagen i skolan. Ibland kan man uundra om denna utbildning är skämt eller inte..Började med att hålla på med luiffarslöjd i tre timmar, ni som inte vet vad det är kan ni se bilden nedan!
Sedan på eftermiddagen hade vi skötselaktiviteter i tre timmar med fruktsallad till fika. Då provade vi på olika aktiviteter, så som att stryka, dammsuga, borsta tänderna. Allt för att tänka på de olika delmomenten man gör vid aktivteten, analysera resultaten med fyiska och sociokulturella aspekter.
Flummig utbildning? Javisst!

Nu ska jag iväg på träning!

-Sabina-

Min kreation av luffarslöjd!


Kommentarer
Postat av: Liis

Gjorde du ingen till mig?! ;)

2010-04-12 @ 22:02:36
Postat av: heidi

vaaad fint! :)

2010-04-13 @ 20:12:40
URL: http://hajdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0