Smurfmorgon.

Blå,blå,blå ska jag bli idag:) Ska in till centrum nu och leta fram kläder till kvällen, färgen och smurfmössan är redan fixad! Funderar på vara en särskild smurf men det kanske blir för svårt,men får se vad jag hittar:) Ja ni som inte vet så ska jag på sittning ikväll och temat är..ja ni borde fattat nu,men det är SMURFTEMA:) Kommer bli sjukt kul!

Min trerättersmeny var väldigt populär igår, dock var det klagomål på för mycket kiwi.haha..Men som sagt om man äter 1 kiwi så får man i sig lika mycket c-vitamin som att äta 11 apelsiner! Det var väldigt kul att laga maten, men man var helt slut sen på kvällen! Tänker ju inte stå och göra trerätters varje dag iaf...

populära efterätten!



Måste även plugga idag också...känner att jag ligger lite efter,men har ju helgen att komma ifatt:)

Nä nu sticker jag iväg för staden!

-Sabina-

Kommentarer
Postat av: Lollolouise

WOW! Mitt glas kom till användning snabbt :D HAHA

2009-10-20 @ 12:35:18
URL: http://lollolouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0