Jag är tillbaka!

Hejsan Svejsan!

Tänkte påbörja mitt bloggande igen, var ju ett tag sen och min trogne vän Heidi Altenburg har tjatat på mig, så jag tänkte "Ja men vafan,varför inte"

Tänkte jag skulle skriva om mitt nya liv här i Lund!

Så första inlägget får bli om idag!


Har haft självstudier två dagar i rad nu och det är sjukt underbart skönt kan jag tala om! har försökt plugga rätt mycket men det har gått sådär, blir mest musik och andra tankar om ja t.ex. om imorgon! imorgon är det en speciell dag, för imorgon ska Sabina ställa sig i köket och göra trerätters till Mattias! Så idag har jag bestämt exakt vad jag ska göra..Så här blev det..
  • Förrätt. Honungsmelon med Parmaskinka
  • Huvudrätt. Fläskfilé i salviasås som kommer serveras med ugnsbakad potatis,aubergine,zucchini,morötter.
  • Efterrätt. Blir dessert i glas som kommer bestå av kiwi,blåbär,havreflarn,Kesella(lime/jordgubb) och grädde.
Kommer bli sjukt bra tror jag! Han kommer vid halv sju- sju så måste typ vara färdig med allt då. Får väl se hur det kommer gå, köket kommer säkert se ut som ett bombnedslag! Får väl lägga ut bilder sen på hur det blev :)

Idag har jag även promenerat med Lina en stund på eftermiddagen för att få lite frisk luft och gå av träningsvärken:S Idag har det även varit tvättdag,så några timmars uppvaktning där. så ja det är vad jag har gjort idag...

Har fått sjukt många frågor på vad jag äter och tillagar här nere i Lund så här är ett exempel på vad jag äter om dagarna..Detta var mycket gott och enkelt att tillaga! Det enda du beöver är quinou,kyckling,paprika,tomat,lök,kabanosskorv och tillsätta citronjuice,curry,salt och peppar :)


Nu får det bli plugg och tv tittande!

PussKram
-Sabina-

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej ängel! Fin blogg, verkligen. Glöm inte att quinoa stavas <-- och att man tyvärr inte kan se din fina maträtt. =/ Fast jag har sett den innan så det gör mig inget. :) Kör hårt, o lycka till ikväll!;)

2009-10-16 @ 13:38:25
Postat av: h e i d i

guuuuud vad glad jag blir gumman! saknar dig massvis. du kan inte komma hit och hälsa på en helg? pussokärlek

2009-10-16 @ 15:43:24
URL: http://hajdan.blogg.se/
Postat av: Antonia

Hej Sis!

Va kuuuuul med blogg! och kul med trerätters! Lycka till! puss på rumpan

2009-10-16 @ 16:39:40
Postat av: Lollolouise

Babben dåå! man kan ju tro du har en matblogg :D haha!

Hoppas mattias inte är allergisk haha!

Ringer senaare, love ou!!

2009-10-16 @ 16:55:26
URL: http://lollolouise.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad kul babben att du ska blogga=) kn jag roa mig med här ifrån Örebro då! vad står at för , kan d vara arbetsterapeut?! hörs snart hoppas jag! många pussar från hannie

2009-10-16 @ 18:04:15
Postat av: Liis

Sluta ha så många som kommenterar som heter louise :P haha! nå, hur gick det med trerätters menyn? Pussilago

2009-10-16 @ 19:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0