Helgen som varit...

Börjar från Lördag..
Jaa lördag den 24 oktober var en underbar dag! Började med att jag fick åka in till stan för att fixa alkohol för kvällen, väl därinne träffade jag på Liis, var underbart att prata lite..saknar det väldigt mycket! Sen bar det iväg för träning med Astrio inomhus, inomhusfotboll är verkligen något speciellt! Där blev det mycket spring med bollen men även skvaller från tjejerna och planer inför kvällen.
Efter träningen åkte jag hem för att fira min dag med släkten..älskar verkligen de, one of a kind helt enkelt! Einar fyller snart 4 år och han har lärt sig flirta, så det var vad han höll på med hela tiden vid bordet.haha.
När släkten hade gått blev det dags att ta på sig partyoutfiten för att åka till Wildwest steakhouse och påbörja lagfesten! Mycket god mat och fick även visa leg eftersom han inte trodde jag var 18 år,haha! Fortsatte sedan festen på IP med prisutdelning, lekar och sprit! Vilket lag vann?? Joovisst men mitt lag, som var jag,Lina,Hanna K och Carro..Kunde ju nästan räkna ut att vi skulle vinna;) Jag och Lina ägde iaf på singstar!
Sen blev det taxiresa in till "stooora" staden och dansade loss på mårtensson!


Söndag..
Bakfyllesöndag, gjorde inget annat än låg i sängen eller i soffan..så underbart skönt! haha


Måndag..
Joo men det var ju miiin dag! Jag fyllde 21 om någon missat och det var en ganska händelserikdag.. Blev först väckt av mamma vid 7 för gratulation och sedan av pappa lite senare med paket! Blev sedan lämnad några timmar eftersom de skulle jobba..så jag körde istället farmor till kyrkogården där hon fick byta lyktor och blommor..När hon höll på med det åkte jag och pappa och åt, när man äter med pappa så blir det oftast snabbmat..så ja det fick bli sibylla.haha! Biblan stod sedan på listan så lånade en bok där och tog sedan traskande steg in mot stan..Hittade bara två par skor och lite halloween saker, men fick räcka..Åkte ju sedan vid 15 tillbaka till Lund, där vi satte upp min nya taklampa:) Sedan på kvällen kom Lina på besök som gjort goda dumlekakor till mig:):) Mycket mysigt!


Tisdag(idag)...
Idag som i för övrigt min namnsdag! Grattis till dig själv Sabina!! Nej men tack Sabina!!!
Tidig föreläsning enligt mig, 9.00..utvecklingspsykologi stod på schemat och det var väl intressant men kändes som man redan kunde det och föreläsaren var inte särskilt bra.. Satte mig sedan med några tjejer och pluggade anatomi..Gick bra men är sjukt jobbigt när det står olika i böckerna..Men hittade en bra och funderar nästan på att skaffa mig den,om den inte är för dyr dock!
Ikväll blir det plugg och sedan bio senare ikväll:):)

-Sabina-


Einar!

Kommentarer
Postat av: Lollolouise

Du har ju glömt o skriva VEM du dansade meeeee!! Fy dig!

2009-10-27 @ 17:57:15
URL: http://lollolouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0