Halmstad

Nu sitter man här hemma i brossans gamla rum och har pecis bäddat min bäddsoffa..Mamma och pappa har ju gjort mitt gamla till mysrum så jag blir inkastad i detta pojkrummet, men det gör inget:) Känns bara skönt att vara hemma igen!!

Idag när jag och Lina ankom till Halmstad blev det direkt bilfärd till amadeuskliniken, där hade Linas mamma Annelie ordnat så jag och Lina fick varsin spruta mot svininflunsan..Så ingen svininflunsa till mig!!!! :) Så nu sitter man här med ett plåster på vänstrarmen och undrar vad man kommer få för biverkningar..kanske feber, hoppas inte! Vill ju så jätte gärna träna imorgon med Astrio inomhus...

Ikväll blir det myskväll med flickorna..Ska bli jätte trevligt att träffa allihopa och snacka massa skit och äta en massa godsaker! Blir nog jag,Lina,Malin,Lollo,Frida,Elin,Z:a,Andrea och kanske Anna..Blir många flickorhemma hos malin:) Knytkalas blir det och jag står för snacksen!

Funderar även vad Pappa och Heidi har för hemligheter...Pappa skulle nämligen "låna" min mobil till något..såg sedan så klantig som han är att han hade ringt upp Heidi..så är väldigt nyfiken:)

-Sabina-

Kommentarer
Postat av: h e i d i

då kan du fortsätta vara nyfiken! ha det så kul på festen ikväll baby!

2009-10-24 @ 13:45:51
URL: http://hajdan.blogg.se/
Postat av: Joline

Typiskt mammor med denna svininfluensavaccineringen, rena hysterin :)

Mamma har fixar förtur åt mig så jag får min på fredag. Kram på dig loppan!

2009-11-05 @ 11:29:20
URL: http://jolinej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0