Halloween

Halloween! Sitter just nu i en svartklänning och gör mig iordning för kvällen. Ikväll är det halloween och jag ska klä ut mig till black angel! Ni som troget följer ONE TREE HILL förstår ;) Förferre och mat blir det hemma hos Emma och Lisa och jag tror det kommer bli sjukt kul! Vet inte än var vi ska, men blir väl att vi inkränktar på någon nation,om de släpper in oss;)
Skolan idag var lugn, hade ännu en gång färdighetsträning, och idag var det sagor och myter, så satt mest och målade och skrev sagor...haha!

Igår efter skolan tog jag,Hanna,Lisa och lousie oss en tur till Nova. Hade inte varit där så tyckte det var dags att kolla in utbudet. Uppdraget var att hitta halloween dräkt till Louise och det hittade vi!!!! Blev en lila/svart häxklänning med en otroligt fin hatt ;) Hanna blev slagen av en liten kille med ballong, och när han hade slagit en gång och vi skrattde tyckte han det var så kul så han fortsatte slå henne med den! haha.. Kanske inte jätte bra förebild av oss att skratta åt honom men kunde verkligen inte hålla oss..

Igår fick jag även en otroligt underbar fin överraskning..Ett paket som skickades hela vägen från Norge! Grodan och Kaninen ni förstår inte hur glad jag blev:) Har redan använt sjalen och erat fina kort sitter uppe på kylskåpet så att jag kan titta på det varje dag:) Det bästa var skon över grodan.hahahahaha! Älskar och saknar er!

Nää dags att föna håret för snart kommer Louise!

Kaninen,Hästen och Grodan!



-Sabina-

Kommentarer
Postat av: h e i d i

naaaaw gullet! allt för dig. hoppas ni får det kul ikväll, pussokram!

2009-10-30 @ 18:58:00
URL: http://hajdan.blogg.se/
Postat av: Kaninen

Hehe... Visste inte riktigt om du skulle fatta att det var en sko eller inte :) Mina konstnærstalanger ær.. obefintliga :) Hoppas att du har det underbart nere i Lund, vilket du verkar :) Jag kanske kommer dit till våren.. då får vi køra lite hæsten/kaninen-mys :) Tjing så længe!

2009-11-10 @ 18:39:07
URL: http://mittlivsomfisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0