Dagen Efter..






haha,jajjemän det var såhär vi såg ut igårkväll på vår smurfsittning. :) Duschade direkt när jag kom hem igår,men färgen sitter fortfarande kvar! Blir nog ett tag kvar känns det som,iaf under naglarna..
Men igår var vääldigt kul:) Vi började med förferre hos Lisa och Emma där vi drack lite och gjorde oss i ordning med smurfhitsen i bakgrunden:) Sen tog vi taxin till Sydskånska där borden var utplacerade..en mycket trevlig kväll,dock lite besviken på musiken. De hade liveband som inte var så särskilt bra,men vi fick ju dansa loss ändå så:) Min kamera gick sönder och vaknade upp med huvudvärk, men det var det värt! :D Kameran funkar fortfarande kan jag meddela, men bilden är lite sprucken..!

Nu får jag hoppa in i duschen igen och skrubba av all färg!

-Sabina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0