Vilken vecka...

Denna vecka har Sabina haft på sitt schema en fast tid i skolan! Så underbart skönt, dock har det varit plugg ändå, men skönare att plugga själv än att vara tvingad att vara där.

Tisdag till Onsdag tog jag och Louise en liten trip till gbg. Var tänkt att vi skulle shoppa hela dagen och sedan på kvällen umgås med niclas. Dock var vi så trötta när vi ankom till staden pga 2 timmar sömn så det blev mest vila på en bänk eller på en stol! haha. Fick ju oss eller iaf jag fick lite sömn sedan i Niclas soffa så vi orkade med hela dagen med bowling och filmmys! Blev en bra trip ändå:)

Onsdag kom man hem till ruskigt kallt och lite snöväder i Lund. Snöar visst här också;)
Blev sedan kall träning ute på konstgräs med Halland, men var faktiskt inte så kallt då, fast kan ju bero på att jag tog på mig 5 lager med kläder...Ska ju iväg sen i december med några tjejer från laget och spela Skol Sm i göteborg, ska bli sjukt kul!!!!:D

Idag blev det plugg i skolan och vår enda fasta tid med samtalsmetodik. Där vi skulle antingen bli intervjuad eller vara intervjuare..Sedan filmade man live så att de andra i det andra rummet kunde se och höra. Så gick man igenom det med gruppen vad man gjorde bra och dåligt. Var faktiskt en bra övning, dock inte så kul att se eller höra sig själv på film....

Har varit väldigt duktig idag också..lagat tre rätter som jag har fryst in så jag kan ta med till skolan! Javisst man måste ju vara lite ekonomisk! ;)

-Sabina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0