Västkustens tjejer är det bästa som finns..nananaaa

Halmstad igen!! Rätt skönt att vara hemma och få allt serverat när man vill;)
Foten har blivit mycket bättre, fick gå på kryckor två dagar men nu har jag gått utan och det går bra..många har hjälpt mig i skolan och det är jag väldigt tacksam för:)

Onsdagen va en händelserik dag i Lund..först i skolan blir Sabina utskälld på gymnasienivå av min vän och föreläsare Fredrik..Jo jajjemän, av något som jag inte gjorde och det va att han trodde jag höll på att skiva sms när han pratade(innan detta var han på mig två gånger innan) så han fick ett utbrott "OM DU SKA SKICKA SMS SÅ FÅR DU FASEN GÅ UT!!!"

JAg blir helt chockad och tar upp armarna och ger honom en fatta-inget lock! Sedan efter allt säger han, "Det var tur det var du" okej!!! vad menar han med det, kan jag ta all skit från honom då eller? Vi är inte vänner längre!
Men kvällen blev lyckad..Jag och några vänner tog oss modet ut i stormen och begav oss till Krischans nation. Där åt vi fläskfilé med klyftpotatis och marrängsviscch till efterrätt för 50 kr!!!! Väldigt lyckad och trevlig kväll som vi ska fortsätta med varje onsdag!

Men åter till Halmstad, idag blir det en liten runda med mamma..sen med lollo och kvällen är inte bestämd,men kanske idol hos någon..och imorgon kommer alla flickor som är hemma till min och Antonias kalas:):)

Blir en toppen helg!

-Sabina-

Kommentarer
Postat av: Liis

Känner igen det där att du blir utskälld av ingen anledning i skolan! hahaha!

2009-11-21 @ 15:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0