små kryddor

Vilken helg!
Halmstad är underbart med sina vänner och familj.
Lördag blev crazy! har en underbar film som jag funderar på att lägga ut.haha! Dock blev det lite jobbigt när mitt visa och körkort försvann som gjorde att jag fick åka hem.Men fick en underbar kväll ändå:)

Så dagen idag blev att åka till bank och polis, och tur va hade någon snäll människa skickat in mina kort till polisen samma kväll! Åkte i eftermiddags tillbaka till Lund gratis, först fixar pappa och sedan orkar inte busschafför växla Sabinas 100 lapp så hon får åka med bussen gratis:) yeeah, mycket tur dag! haha


imorgon blir det skola igen och sedan på kvällen (barn)kalas hos hanna:)

-Sabina-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0