Nervöööös!

Det var länge sen man skrattade så mycket som igår..Igår var det Hanna som fyllde 21 år och det blev Barnkalas hemma hos henne med rosa,prinsesskronor,marrängsvisch,barnlåtar,lekar,godis och sång! :)

Nu sitter jag här och inväntar tills jag ska cykla iväg...Idag ska Sabina klippa sig!!! Och jag vet inte än hur, ska mer säga att jag vill ha en förändring och bli av med det långa..blond blir jag nog fortfarande för kan absolut inte se mig själv i en annan färg och då blir inte mamma glad heller... Usch vad nervös jag är! den första som får se resultatet blir Lina eftersom vi ska laga mat tillsammans ikväll för att sedan cykla till träning och möte..blir prat med coach för min del, men måste enligt honom vara ombytt till träningskläder jag med! Får väl se hur det går!


-Sabina-

Bild från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0